HappyCARE termékbiztosítás szervizpartnere
Ön amikor az Electro World áruházakban terméket vásárolt, lehetősége volt arra, hogy kiterjesztett biztosítást kössön.
Ez az úgynevezett "Moderna termékbiztosítás", melyről egy szerződést írt alá, ha ezt a kiterjesztett garanciát megvásárolta.
Ezen a szerződésen megtalálható a készülék garancián túli meghibásodása esetén hívható telefonszám, e-mail cím, ahova bejelentést tehet, így a termékének bevizsgálását, javítását a Happy Care Kárrendezési Központ tőlünk megrendeli. (Bővebben a Happy Care-ről itt: www.happycare.hu)
Mi a ezután felvesszük Önnel a kapcsolatot, szervizünkről, vállalási feltételeinkről tájékoztatjuk és a bevizsgálás, javítás menetét egyeztetjük Önnel.
Minden esetben igyekszünk a lehető leggyorsabb, legkevesebb kellemetlenséggel járó és szakmailag legmagasabb szintű kiszolgálást végezni.
Szervizünk kiemelten fontosnak tartja a pontos és gyors kommunikációt az Ügyfelekkel. "A szó elszáll, az írás megmarad" elv alapján szervizünk minden esetben törekszik az írásos kommunikációra Kedves Ügyfeleivel, -természetesen amennyiben lehetséges-, így ezúton kérjük Kedves Partnereinket, észrevételeikkel, reklamációjukkal, információ kéréseikkel lehetőség szerint e-mailben keressenek meg minket a Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. elérhetőségen.
A készülékeik személyes leadására a Bp. VIII. Horváth M. tér 2. sz. alatt H-Cs: 10-16 óráig van lehetőség, telefonon a 0620-244-10-48-as telefonszámon vagyunk ugyanezen intervallumban elérhetők. E-mail-es kommunikációt minden hétköznap 08:00 - 16:00 óráig folytatunk.
Tisztelettel:
Supremum Service Kft.